Milton och vatten =)

God förmiddag!
Jag fick lite sovmorgon idag, skönt! Tur jag har världens bästa sambo, vi går upp varannan morgon och det är verkligen guld värt att vara två om det och dela på det. >Alla behöver vi sova ibland =)
Igår kväll var vi och umgicks med fina vänner och åt riktigt god mat och hade så himla trevligt, mys! Det får vi göra om snart igen!

Jennie och jag träffades lite på eftermiddagen och hon hjälpte mig med Malvas tömkörning idag igen. Gick skitbra, även om lilla damen (Malva alltså, hahaha!) har en del åsikter och tycker väldigt mycket. Hon kan i alla fall göra konster, inte på kommando direkt utan mer när något inte passar henne så krumelurar hon lite och hittar på något i konstväg ;)

Härom kvällen när jag stod i badrummet och gjorde vid mig så hade jag en lite otålig pojke i lägenheten (Milton ;) ) som började bli lite trött dessutom. Satte in hans matstol i badrummet och startade vattnet och det var poppis! Pojken älskar vatten, precis som många andra barn, det är spännande tydligen =) Han satt lite långt ner så han nådde precis fram, men det verkade inte hindra hans framfart. Se bilder nedan!

















Idag är det sags för föräldraträff, eller vad det kallas. Egentligen är det inte riktigt det heller, utan en olycksfallsutbildning kan man väl säga. Både jag och Marcus ska dit eftersom det känns ganska relevant och mycket mycket viktigt. Dessutom får vi träffa en hel massa barn, pappor och mammor, vilket alltid är roligt!
Dagen idag är hästfri då Tilda ska ta dem, skönt och jag behöver inte starta bilen på hela dagen, me like!
Vi har dock inget vatten hemma då byggarna håller på med något hela dagen. Jobbigt! Men har ringt bästa Alexander så han kommer nog snart med några liter vatten åt oss ;) vad gör man liksom?

Nähä, nu ska ja gå och göra mig iordning så jag är redo när Milton vaknar och vill äta lite middag. Hoppas veckan blir härlig, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0