Milton 8 månader

Ja, men vad tiden går fort! Igår blev vår fina Milton hela 8 månader och vad vi bara njuter just nu över vår fina pojke som är så härlig, glad och så fantastiskt underbar! Dessa månader har gått så otroligt snabbt och jag vill inget annat än att tiden ska stanna upp och låta oss vara kvar här ett tag till =)
På ett sätt längtar jag ju till juni när vi får huset, men på ett annat sätt vill jag inte ha sommaren här, för jag ska bara vara hemma till slutet av juni!
Bilderna på fina Milton är tagna med systemkameran idag, vi har ett tacksamt fotoobjekt och jag fick till och med med lite leenden på fotona ;) Brukar vara svårt eftersom han har fullt upp med att titta på kameran och glömmer bort allt bus vi höll på med precis innan kameran åkte fram, men idag så!










Mycket spritter det i en liten kropp och även om han inte tar sig fram alls så far ben och armar åt alla håll och kanter mest hela tiden. Det är nog bara ett tag till som vi har vår prins sittandes, sedan tror jag att han blir en liten "rump-kasare" =)








Sådär ja, se och njut om ni vill. Jag gör det i alla fall ;) Han är så fin vårt Sötsnöre och jag är så glad att vi får ha honom här hos oss!
Igår var jag förresten hos rara Therese och köpte en tapet till Miltons blivande rum, tapet från Sandberg som heter Kaspar och den är verkligen så fin! Den ska han ha på sitt blivande rum ;)

Nej nu måste jag ta mig i kragen och göra mig iordning lite. Milton sover middag och jag har precis ätit lite lunch. Hoppas er helg är lika trevlig som min. Kramar!


Kommentarer
Alexandra

Fasters underbara lilla älskling pojke=)

2011-01-29 @ 15:36:52
URL: http://mealexandra.blogg.se/
Peppe

Han är SÅÅÅ... söt så man skulle kunna äta upp honom!!

NJUT!

Och GRATTIS till huset!!!

Har ju inte träffat dig så att jag kunnat gratta dig.

Hoppas att vi kan promenera utan tasselshalsband för jag köpte inga :-(

KRAM

2011-01-29 @ 20:59:45
URL: http://jalkling.blogg.se/
Camilla

Så söt gosse. En riktig goding! GRATTIS till huset! skoj att ha dig i Vinslöv tycker jag :) kanske kan bli några promenader framöver! kram Camilla

2011-01-30 @ 19:06:05
URL: http://lillafritzson.blogg.se/
britta bloggar

Grattis!

2011-01-31 @ 20:40:39
URL: http://brittabloggar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0