Kväll..

Sitter här och bara njter just nu med en liten hund intill och ett litet barn som sover sött i sin säng. Min älskade är iväg med kollegor ikväll och curlar (fniss....!) och dricker öl. Men faktiskt, curling är lite roligt, har bara lite svårt att se min sambo där på isen!

Själv sitter jag här och har hunnir duscha, föna och platta håret och gud så skönt att ha det gjort. Kvällsmaten är nere för en bra stund sedan och teet är också uppdrucket. Har funderingar på att brygga mig en ny, men nä. Klockan börjar dra sig och jag börjar bli lite trött.
Milton ska upp och äta om en stund och jag har lite disk som hänger över mig. Så dumt att jag inte gjorde det innan, för nu hade det varit bra skönt att inte ha det hängande över sig för det är verkligen tråkigt...

Huvudvärken jag hade tigiare har gått över. Blev påkörd av en annan bil idag bakifrån när jag körde bil för det var skithalt och efter det fick jag ont.. Verkligen ingen stor smäll, men blev lite orolig över min redan dåliga nacke.. Får se hur det är imorgon.

Nu önskar jag er en riktigt god natt. Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0