Jag ska måla hela världen...

...lilla mamma ;)
Håller på med ännu ett projekt, eller ett projekt som hängt över oss hur länge som helst! Våra garderober. De målas äntligen idag, efter 1,5 år utan att vi kunnat stänga dem för att vi tagit bort låsanordningarna och skulle börja måla dem. Löjligt och dumt att vi inte tagit tag i detta tidigare, men nu så. Bättre sent än aldrig, ellerhur?!

De har idag målats två gånger och en sista gång med ny färg ska de få imorgon. Sedan ska ny låsanordning på och nya handtag. Sedan är de klara - äntligen!!

Milton sov hela natten till idag, vi gjorde en fuling och tog upp honom strax innan vi skulle gå och lägga oss och gav honom lite mat. Han vaknade inte vid det utan sov sig igenom matningen. Och inte en gång under natten har vi behövt gå upp för att trösta, ge napp eller något annat - härligt och inget vi är direkt bortskämda med ;)

Kvällen spenderades hemma hos mina föräldrar där det bjöds på hemmagjorda hamburgare, grillade ute med hemmafriterade pommes. Efteråt blev det te och semla. Jag säger bara MUMS till allt vi åt ikväll!! Älskar att äta middag hos mamma och pappa, mys på hög nivå! Bästa systern var också hemma och umgicks med oss, me like! Extra skönt var det klart eftersom vi slapp stå med mat också idag efter allt målande.

Nu blir det TV och te, som vanligt ;) Tror det blir sängen tidigt här idag för oss, för vi är trötta.
Ha det gott, kram!


Kommentarer
Camilla

Hej du!

Då får jag spara om din bloggadress nu då! ;)

kram Camilla

2011-01-09 @ 19:25:20
URL: http://lillafritzson.blogg.se/
Mimi

Bästa storasyster ;) det var jättetrevligt trots att jag var megaförkyld. Så roligt att ha hela hopen samlad ;). <3

2011-01-09 @ 23:37:05
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se
Mimi

Bästa storasyster ;) det var jättetrevligt trots att jag var megaförkyld. Så roligt att ha hela hopen samlad ;). <3

2011-01-09 @ 23:37:35
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0