Detta känns konstigt...

Är inte så förstjust i att jag behöver byta blogg, eftersom det finns så mycket som betyder massor i gamla bloggen, bara ett par exempel är ju graviditeten, Milton, djuren, familj etc. Men den gamla fina bloggen fungerar inte som den ska, bland annat kan inte folk kommentera ibland, vilket jag tycker är tråkigt eftersom det är roligt att läsa!

Möter ibland folk jag känner mycket eller folk jag känner lite som följer och läser min blogg, vilket gör mig så glad! Men flera av dessa säger att de vill och har försökt skriva en kommentar, men att det inte fungerar tyvärr.

Därför gör jag nu detta bloggbytet, om någon är intresserad så hittar ni min gamla blogg HÄR.

Denna nya blogg kommer att innehålla precis samma saker som förra, det vill säga framför allt mycket om Milton, en hel del om djuren, mitt foto-intresse som visar sig ibland ;) och mycket annat.
Hoppas ni gillar det, ni som läser, och att ni som nu vill kan slänga in en kommentar precis när ni vill.
Kram på er!


Kommentarer
Anna Hörnquist

Hej Fanny! Vilken underbar bild på dig & Milton, bara smälter av den söta lille krabaten... Ser ut som att han har bruna ögon, undrar om Agnes oxå kommer få det. Har hört att det kan dröja ända upp till ett år innan de ändrar färg...lite länge att vänta tycker jag! Hoppas allt är bra, vi kanske syns på Familjens hus ngn tisdag framöver... Ha de gott! Kram

2011-01-07 @ 09:46:00
URL: http://kvisti.blogg.se/
Anonym

ofta kan man flytta över sin gamla blogg till den nya. du kan ju alltid kolla om det går att göra det! kram

2011-01-07 @ 11:22:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0