Vardaglig vardag

Hej på er! Full fart mot helgen idag =) Kalle jobbar helgen i alla fall, men det är ändå kortare arbetsdagar och det är skönt. Jag var sugen på att åka till stan idag, men nä jag hoppas nog faktiskt över det. Milton hade svårt för att somna om inatt och även svårt att komma till ro nu på förmiddagen. Så vi håller lugnt. Tar en sväng till Vinslöv i eftermiddag och hälsar på mina föräldrar och gör hästarna =)
Annars då? Idag ahr jag inte allt för mycket att delge er känner jag, haha.. har ägnat en del av morgonen/förmiddagen till att diska undan, sätta in redan diskad disk och betalat räkningar = helt vanlig vardag alltså.

Igår hade jag förresten en jättehärlig ridtur med vänner, hoppas vi snart gör om det! Skulle vilja hinna rida idag. Och hinna gör jag väl, det är en fråga om barnvakt snarare.. Nej, får väl ta det imorgon istället så får hästarna pausa idag. Hoppas allt är bra med er! Och ni som slängde iväg en kommentar i gårdagens inlägg, det värmde riktigt ordentligt och jag blev väldigt glad över dem!

Nu ska jag fortsätta min mycket vardagliga dag ;) Ha en härlig fredag, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0