Usch och fy...

...jag åkte på magsjuka natten till idag. Herregud, det var ett tag sedan jag var sjuk och det var, som alltid, fruktansvärt obehagligt. Hatar att kräka, att inte ha kontroll på kroppen och att inte fungera på samma vis som man brukar. Tack och lov kunde Kalle vara hemma lite i förmiddags så jag kunde ligga kvar i sängen.
edan var han tvungen till att jobba och jag fick ta hemmet och Milton själv. Milton sov när jag "tog över" och fortsatte med det i två timmar till, tack och lov!! När han sen vaknade var jag knappt i stånd att ta hand om honom, kroppen var helt matt och ristig, jag var nästan grön i ansiktet (jag som i vanliga fall är blek, var om möjligt ännu värre, hahaha!). Ont i ryggen hade jag också eftersom jag hade legat ner så mycket.

Men ingen rast och ingen ro, vare sig man vill eller inte ;) Yda var tvungen att få gå ut en sväng i eftermiddags. Sedan hade vi ett möte i eftermiddags på banken och sedan en lägenhetsvisning ikväll. Så lite har vi fått gjort ändå idag. Nu känner jag mig tack och lov piggare och har fått i mig lite mat, det var välbehövligt! Så imorgon blir nog en helt vanlig dag tror jag =)

Just nu känner jag mig mycket frusen och trött. Tröttheten som var brist i natt kommer nog ifatt mig nu så det är snart dags för mig att krypa till sängs. Händer aldrig att jag säger det vid denna tid på dygnet, hahaha.. Men idag så kanske jag ska försöka att komma i säng väldigt tidigt.
Sov gott hörreni, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0