Tulpaner <3


Hej allihop!
Idag är det äntligen dags för babysim och gud vad jag har längtat, är jättelängesedan vi simmade och av olika aledningar har vi missat två lördagar på raken nu. Men nu så är det äntligen dags! Milton ska alldeles snart vakna och äta lite lunch och sedan bär det av mot badhuset :)

Vet ni, jag fick ju tulpaner på alla hjärtans dag av älskade Marcus. Så rart av honom att komma ihåg att det var det enda jag önskade mig! Gulligt också att jag fick vita tulpaner, tror ni det är en slump?!





Nej nu måste jag sätta fart och snart ska vi ut det jättefina vädret, sååå härligt var det när jag var ute med Yda på morgonpromenaden. Ha en härlig dag, kram på er!


Kommentarer
Therese

Vita tulpaner är underbart. Så fint!

Nej än står hon inte upp hihi, hon sitter ner i sängen, vi har inte sänkt den än men borde göra det nu...

Han kanske inte kommer krypa alls, finns ju dom barnen som bara går direkt :)

Hoppas ni haft en fin helg, kram.

2011-02-20 @ 11:05:30
URL: http://fesan.webblogg.se/
Jenny

Mys med babysim! Hoppas ni hade en fin stund! Det mest akuta till familjen är ordnat nu :)



Hoppas ni har en fin kväll! Kram Jenny

2011-02-20 @ 19:21:24
URL: http://www.jennyn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0