Städ och promenad!

Lägenheten är nu såld, känns så skönt! Köparen kommer hit imorgon och skriver papper och tittar lite - jätteskönt!! Nu under förmiddagen har jag städat lite och plockat iordning en del, skönt att ha det gjort såhär en lördag. Nu ska man bara lyckas hålla det iordning tills ikväll, för det är ju framför allt då det är skönt att ha det iordning ;)

Jag är galet sugen på en promenad, en sak som slog mig nu är att jag måste ringa J omedelbart!! Vi pratade igår om att vi skulle promenera så promenad it is i eftermiddag - ska bli så skönt =) Behöver det eftersom jag inte var allt för nyttig igår kväll, hahaha.. Hej chipspåse, usch och fy vad äckligt det var egentligen, eller nej det var det inte, men inte nyttigt direkt. Idag ska det förbrännas :P


Nu ska jag gå och göra vid mig det sista så jag är redo när mitt Sötsnöre vaknar. Kalle jobbar ju tyvärr. Så det blir pappa-fritt för Milton i eftermiddag. De får umgås senare idag. Hoppas lördagen är till belåtenhet. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0