Måndagslista nr 21

Hej på er och hej måndag! Ny vecka - redan. Veckorna bara rusar iväg, på gott och ont.
Måndag ja och dags för ny måndagslista =)

Idag, måndag, är jag glad över...

...att Milton blir 9 månader idag, stora fina killen!

...att min sambo är ledig mycket denna vecka. Eller ja, lite mer än vad han skulle varit i alla fall ;)

...att lägenheten är såld!

...att svärmors operation gick bra i fredags!

...att pappa och jag hade en jättemysig och KALL hundpromenad igår =)

...att det snart är vår, ska bli himla härligt!!

...att Milton är en himla rolig unge och jag kan inte med ord förklara hur mycket jag älskar honom =)


Nu är han på gång att vakna så jag tänkte avsluta här så jag är beredd att ta upp honom när han vaknat ordentligt ;) Nu ser vi fram emot denna vecka, ha det härligt - kram från mig!


Kommentarer
britta bloggar

Det är så härligt med måndagslistor!

2011-02-28 @ 23:09:54
URL: http://brittabloggar.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0