Måndagslista nr 20 - Att krypa...

...är ju inte det lättast för en prins som Milton, hahahaha... detta är det närmaste vi har kommit och då försöker vi (jag!) ändå ligga i hårdträning! Framför allt så flyttar han sig några centimeter i sedled eller några bakåt, det är ju alltid något ellerhur ;)

 

 

Rallybyxor på Milton, hahaha! Jag vet inte om de klär honom riktigt än, det är ju inte så mycket rally över denna kille riktigt än, men snart så far han väl runt och upp och ner som en jojo, då kommer jag väl sakna denna tid lite kanske ;)



Igår vad vi vid havet, Milton, mina föräldrar, vovvarna och jag. Vi kom dit efter många om och men och inte heller blev det speciellt mycket vid havet tyvärr. Men herregud vad mysigt det är att grilla korv och dricka varm oboy, frysa lite, snacka skit och bara vara =) Älskar vara vid stranden mer så här års än på sommaren, tror jag har sagt (skrivit) det tidigare med?

Här kommer förresten måndagslistan.
Idag, måndag den 21 februari, är jag glad för att...

...Milton är världens bästa unge!

...Kalle är ledig imorgon!

...Vi hade så mysigt med mina föräldrar igår!

...Malva blev tömkörd igår och skötte sig ganska bra ;)

...att jag och Armani hade en jättehärlig ridtur i lördags och att Yda var med.

...kläderna från KÄMPA kom förra veckan, längtar efter att Milton ska kunna använda dem!

...flytten närmar sig med stormsteg och budgivningen på lägenheten är i full gång, spännande!

...att Milton och jag har bjudit hem små och stora vänner imorgon, det ser vi verkligen fram emot!!

Nähä, nu ska Milton och jag planera upp dagen lite, klockan är ju redan lunch!
Ha det fint allesammans, kram på er!


Kommentarer
Louise (fotoblogg)

Oj, vara stranden på vintern... ;)

2011-02-21 @ 19:27:30
URL: http://wizy.blogg.se/
britta bloggar

Vilken härlig lista! Ha en fin vecka!

2011-02-21 @ 22:36:48
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Alexandra

ja man saknar tiden då de blev där man satte dem=) men jag tror sötsnöret kommer att krypa när du minst anar det=)Emilia är inte lätt nu kan jag lova hon klättrar upp i soffan och tror man kan hoppa plus att det är protester att sitta i vagnen nu när man kan gå men jag ger mig inte hon ska sitta i vagnen medans vi går våra promenader=)

2011-02-22 @ 08:50:04
URL: http://mealexandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0