Jag i min vanligaste outfit

Hej kära ni!
Folk som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att gå runt i myskläder, inte bara hemma utan även hos folk jag känner väl. Oftast är det som denna outfit på bilden - slapp tröja, långkalsonger och tjocka strumpor - verkligen aldrig snyggt klädd med andra ord, hahahaha..
Det är en av alla anledningar till att jag bara älskar att gå hemma nu med Milton, jag kan gå runt såhär dagarna i ända och ska jag ut till hästarna, så drar jag bara på ett bar träningsbyxor över långkalsongerna, underbart!!
På bilden ser det ju ändå lite matchande ut, svart vitt, grått. Men så är det i undantagsfall, alltså väldigt sällan ;) Och tur är nog ändå att ni inte ser byxorna i närbild, de är säkert både skitiga, håriga och noppiga - bjuder på den informationen ;)
På fina soffbordet syns ett halvt fat som jag fått av mamma. Den gör sig så bra på soffbordet. I mittersta "skålen" står ett blockljus, men fatet fungerar även lika bra som uppläggningsfat eller snacksfat!




Dagen bjuder annars på lite hästar i eftermiddag och hundpromenad med Yda och Dusty, ni kan ju gissa hur jag ska gå klädd :P Morgonen bjöd på frukost med Milton, vi åt vars en tallrik gröt =) Efter frukost fick Milton bada, som han bara älskar! Nu sover han gott i vagnen och jag dricker te och surfar runt lite, en behaglig stund på dygnet.
Nätterna nu är toppen 'peppar, peppar'! Milton sover så gott som hela natten, går upp och äter en flaska välling tidig morgon och sedan sover han till 8, det uppskattas så mycket!

Nähä, over and out. Ha en bra dag, kramar!


Kommentarer
Jennica

Jag är precis likadan när det gäller myskläder! Men dock har jag inga hela långkalsonger att springa i ;) men visst är det bekvämt!

2011-02-10 @ 11:40:39
Camilla

Visst är mysisbyxor det bästa som finns!

2011-02-10 @ 18:46:34
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0