Fikabesök!

Mimi är här och hälsar på sin syster och systerson ;) och vi har det mysigt. Med sig hade hon nyponsoppa, glass och biskvier. Till "efterrätt" (hahahahaha....) blev det wienerbröd - yeah! Nyttigt, vad är det?!
På agendan idag står handla; blöjor, mat och egentligen födelsedagspresenter. Får se om jag hinner med födelsedagspresenter också. Skulle egentligen inte till stallet alls idag, men just nu lutar det åt det ändå, tyvärr. Eller tyvärr är det väl inte så, men hade lite annat planerat och nu fick mina planer hastigt och lustigt ändras.

Nu ska jag gå och diska lite och plocka iordning. Min stackars syster får hålla mig sällskap i köket under tiden, men det gäller ju att passa på när Milton-bus sover ;) Lägenheten skulle verkligen behöva städas och fotas inför försäljningen. Någon som letar efter en trevlig och relativt stor tvåa i Hässleholm *blink, blink* ;)

Jaja, nu måste jag kila. Hörs nog ikväll, kramar!


Kommentarer
Anonym

jo sis man får gnälla om man har ont... det gör jag i alla fall.. Ge Milton en stor puss ifrån oss.

2011-02-02 @ 21:03:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0