Ensam hemma..

Ja först jobbade jag i förmiddags - vilken ovanlig grej numera och det kändes konstigt faktiskt. Visst var det roligt och det är verkligen fantastiskt vad roligt det är med barn i alla åldrar. Men samtidigt bara älskar jag att vara hemma med min Milton och hade kunnat vara hemma alltid med honom. Jag hade i alla fall älskat att få vara hemma med Milton hela detta året också, men det går tyvärr inte =(

I alla fall, Kalle tog med sig Milton och Yda och begav sig till sina föräldrar i Vinslöv. Han tyckte det var längesedan han träffade dem och tyckte jag kunde få vila lite. Jag ville egentligen följa med, men jag har så ont i nacken idag och därmed ont i huvudet också så jag orkade inte. Inte ens treo hjälpte något vidare idag med värken. Det är ett skit det där med nacken ibland. Och idag med detta vädret så blir det faktiskt värre.

Men itne gnäller jag väl ;) Det finns ju alltid de som har det värre. Och egentligen har jag det himla bra, så klaga det vågar jag inte !


När jag så kom hem från jobb och hade tagit mig en treo och sådär så begav vi oss till babycafé och för en gångs skull var Kalle med!! Och faktiskt så var där ett gäng pappor idag, vilket är ganska ovanligt, men roligt =) Men denna 1,5 timmen på cafét räckte och nu är det som sagt skönt att ligga här och ta igen mig, min nacke och mitt huvud.

Ha det gott, ni som läser. Nu ska jag ta igen mig vidare ;) Kramar!


Kommentarer
kitty

Klart man får gnälla sis.. jag gnäller ju över mitt knä .. ge Milton en puss från mig

2011-02-02 @ 13:32:16
URL: http://mummyshighheels.blogg.se/
kitty

Klart man får gnälla sis.. jag gnäller ju över mitt knä .. ge Milton en puss från mig

2011-02-02 @ 13:33:09
URL: http://mummyshighheels.blogg.se/
Jenny ♥

Hej tjejen! Hoppas ni har en fin kväll :) Jag har glömt att fråga om du ska gå på Mammabloggalan som jag och två vänner håller på att ordna!



Vore kul att få träffa dig där!



Kram Jenny

2011-02-02 @ 21:14:13
URL: http://www.jennyn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0