Titta, titta!

Milton var smått exalterad i förmiddags när han hittade ett av sina gamla snören, kommer ni ihåg hur tokig han var i vår "rya"-kudde och alla dess snören, som han ständigt drog loss och satt och viftade med? Söta unge!

Han gjorde detsamma idag, fast stod och viftade sådär en stund och sa titta, titta ungefär hundra gånger, tänk att han kommer ihåg de där snörena, mitt lilla gull =)

Han är dessutom bättre i sina ögon, så nu hoppas vi att det vänder och att han får bli frisk nu.

 


Igår var en hektisk dag; lämnade Milton hos mamma, lämnade Marcus på jobbet. Sedan tenta. Hem och hämtade Milton hos mamma, nattade honom här hemma sedan. När han sov hann jag både göra stallet klart, duscha, slå in en julklapp, plocka iordning och föna håret - effektivt va?! Sedan vaknade Milton nog på helt fel sida. Vi fick rätsida på det också och han lekte och åt medan jag gjorde vid mig. En styck svägerska kom hit och satt barnvakt medan jag slängde in mina hästar.
Sedan for Milton och jag till byn där vi postade paketet som jag slagit in tidigare under dagen. For vidare till Marcus på jobbet och hämtade upp. De skjutsade sedan mig till stan där jag sedan mötte upp klasskompisar för lite "after-school" såhär efter tentan och allt. Åt och drack gott, sedan dansade vi lite och det blev tidig hemgång för en trött Fanny.
Jaja, nu sover min Milton igen, själv tänker jag unna mig lite lugn och ro; har slängt täcket på soffan och ska nu gå och göra mig en mugg te och ta någon att äta till det. Sedan ska jag bara sitta här under täcket och surfa och titta på tv under hela tiden som Milton sover. Och endast med gott samvete, tycker att jag är SÅ värd det efter tuffa veckor.
Kram på er, ta hand om er!


Kommentarer
Camilla

Skönt han är bättre Milton!

2011-12-18 @ 18:20:07
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0