Ryggläge

Här har vi legat hela förmiddagen i stort sätt, min hund och jag. Efter att ha sovit på Miltons golv precis hela natten så är jag galet trött och har ont i rygg och nacke, ja mer ont än i vanliga fall.
Men men, skönt är det med lediga, lata och lugna dagar. Tycker mig vara värd det, även om jag faktiskt får lite dåligt samvete ;) Men med så bra tv-program (först Nils Karlsson Pyssling och nu Madicken) så känns det ändå helt okej. Göra nytta får jag väl göra i eftermiddag. När Milton sovit middag tänkte jag mig en lång promenad, eller i alla fall utevistelse av något slag :)
Kram och hej från mig så länge!



Kommentarer
Sofie

Ser skönt ut där i soffan :)



Tack gulliga du för middagsförslaget! Baconinlindat lät spännande och det nappade även sambon på.



Kram, Sofie

2011-12-26 @ 22:25:22
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0