Marcus + Fanny = 9 år!

Idag är det Nyårsafton, men framför allt är det Vår Dag! Marcus och jag firar 9 år tillsammans idag <3
Del 2 i min årsresumé kommer imorgon, en dag för sent. Jag har inte hunnit idag helt enkelt utan det får bli imorgon.
Idag har vi huset fullt av folk och har himla trevligt! Nu lägger jag Milton och passar på att blogga från telefonen :)
Önskar er alla ett Gott Slut och ett Gott Nytt såhär på kvällskvisten. Ser fram emot ett nytt spännande år och hoppas att ni fortsätter läsa här nästa år :)
Kramar i massor till er från mig, nu ska jag strax gå ner till gästerna igen och passa på att ge mannen i mitt liv en puss i förbifarten ;)



Kommentarer
Camilla

Vilken härlig bild! :)

2012-01-01 @ 12:39:17
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0