Måndagslista nr 63

Oj, höll ju på att glömma! Har inte haft datorn igång på hela dagen. Men idag måndag (trots att jag vet att det är tisdag) är jag extra glad över...

...att det är nyår i helgen! Ja jag vet egentligen inte om jag är så glad över det, jag tycker alltid att det känns lite vemodigt på något vis. Men jo glad är jag över det eftersom det är dags för mig att försöka ta tag i mig själv. Mer om det i ett annat inlägg ;)

...att vi denna vecka är lediga mycket tillsammans, underbart på alla sätt och vis!

...att vi hade en helt underbar Jul tillsammans med nära och kära - TACK!!

Nu ska jag lägga ifrån mig telefonen och sova. Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0