Måndagslista nr 61

Hej vänner! Idag är jag glad, fast stressad (som vanligt). Jag VAB:ar (vård av barn) så får spendera hela dagen med Milton, men jag har massor att göra i skolan så även om detta är det bästa som finns (att få vara hemma med min Milton) så känner jag en otrolig stress..
Men lite glad är jag idag ;) Framför allt över...

...att det faktiskt snöar ute, kan det bli mycket mer underbart?? Jag ÄLSKAR snö och tror faktiskt att jag hade kunnat ha snö tio månader om året i princip, oh det är så fint och jag blir SÅ glad!! Men det får nog inte ligga kvar är jag rädd..

...att jag får spendera hela dagen med min Milton, det måste ju ändå vara den bästa personen jag får vara med, finaste killen! Fast det är lite synd om honom, han har ögoninflammation..

...att jag har te i min mugg och eld i kaminen just nu och nästan varje dag. Det är något vi aldrig tröttnar på här hemma!

...det underbara pepparkaksbakandet igår, min syster och min mamma är det bästa baksällskapet man kan ha, hahaha! Ja så är det, de är bäst helt enkelt!

Nu ska jag plugga en stund innan Milton vaknar, kram och hej =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0