Jag har världens bästa vän

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag har världens bästa vän. Alltid finns hon där, ställer upp i vått och torrt. Peppar och gör mig lycklig.
Vi hörs inte av så ofta, vi har mycket var för sig att fixa, en hektisk vardag på olika ställen, befinner oss på olika plan i livet. Men det gör ingenting alls egentligen. När vi pratar i telefon, sms:ar, hörs på facebook eller ses så är det som att vi aldrig gjort annat. Trots att vi befinner oss på så olika plan så resonerar vi alltid så lika, tycker likadant, känner likadant, har samma humor och samma saker berör oss.
Vi har helt olika intressen, men ändå intresserar samma saker oss. Låter det invecklat? Det lät konstigt när jag skrev det, fast ändå lät det inte konstigt när jag tänkte det.

Jag är så glad över att jag har dig i mitt liv, som en extra person i min familj och som min bästa vän i alla lägen. Alltid finns du där för mig och jag hoppas att du vet att jag alltid finns där för mig!
KRAM


Kommentarer
Tvilling

Jag har verkligen världens bästa vän <3 Vad skulle jag göra utan dig, underbara vän!

2011-12-07 @ 13:28:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0