Jag börjar bli trött..

Jag börjar bli mycket trött på våra vaken-nätter nu. Sjuk Milton och sjuka föräldrar. Inatt är det Marcus tur att försöka få sova lite = jag ligger på Miltons golv på 2 cm tunn bäddmadrass med ett överkast på mig. Fryser, har sanslöst ont i halsen (och nacken, men det är ju inget ovanligt..) snorar och hostar ikapp med min pojk. Just nu är det galet synd om oss. Faktiskt.
Känner mig sur, vrång, bitter och tänker mest negativa tankar. Det blir så när man inte får sova, iallafall för mig som verkligen behöver sömn..
Nej nog med gnäll nu :) Har hört folk som tycker om att läsa här för att jag skriver så positivt. Men ibland är det ingen höjdare att vara jag, som idag :) Och då blir det negativ läsning. Men så fungerar det väl, ingen är väl på topp jämt!
Hoppas ni andra får sova iaf. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0