Hästarna har givetvis också en gran

Fast i hagen =) De brukar få granarna från både oss och mina föräldrar, när de ska slängas ut där kring Knut där i januari. Mammas och pappas granar brukar vara underbara för fin-hästarna, eftersom de allt som oftast slår skott och håller sig fräscha. Värre är det med våra. . . I år får de som sagt en redan nu och sedan får de de gamla granarna i januari också givetvis.
Min Malva var ju inte sen med att haka på den idén, Sötloppan ;) Det är ju sådan hon är.



Snart sängen för oss, jag är skittrött. Gick upp tidigt i morse och gjorde stallet innan skolan, skönt. Men det känns nu på kvällen. Hade tänkt göra samma imorgon, allt för att Milton ska slippa hänga med mig i stallet på eftermiddagen. Det är skönt att ha det gjort också på morgonen, det är mysigt sedan att komma in, titta på julkallendern och (förhoppningsvis) få ta det lugnt och skönt =)
Ikväll har jag haft en så fin kväll med mina två bästa vänner, ni är bäst!

Hoppas ni andra mår fint, kram från mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0