Vilket väder!

Milton och jag skulle ta en promenad ner till byn innan för att uträtta ett par ärenden. Jo det gjorde vi också, i fullkomligt ös-regn! Men Milton satt skyddad i vagnen under regnskyddet och jag hade gummistövlar, regnjacka och paraply så jag höll mig också ganska torr ;)

I eftermiddag blir det stan för oss två, förmodligen tar vi bussen in, spännande ;) Jag är inte längre en van kollektivtrafik-åkare och verkligen inte Milton heller ;) Anledningen till att vi åker in är att jag bara måste hitta ett par ordentliga skor till Milton, gärna två par.

Nu ska jag göra mig iordning så att jag är färdig när Snöret vaknar efter sin lur. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0