Stalltankar

I förmiddags var pappa och jag och tittade på ett litet stall några hundra meter bort och gud så fint det var! Precis så som jag själv vill ha mitt lilla stall, fick så mycket inspiration nu och kände mig så sugen på stallbygge nu! Hoppas pappa också fick det, hihihi, för det är ju han som får dra det tyngsta lasset med bygget, som snart drar igång förhoppningsvis!

Idag eller i morgon är det jag som kör och handlar färg, väggar och tak ska bli vita, så långt kan jag skvallra, resten får ni se sen, se det som en överraskning ;)


Milton sover nu middag och nu ska jag sätta fart med lite grejer, efter att jag fått en spark där bak och verkligen behöver ta tag i vissa saker och inte lägga det framför mig. Är makalös på det, samtidigt som jag vet hur jobbigt det är att skjuta på saker och vilken lättnad det är när man sedan tar tag i sakerna - att jag aldrig lär mig!

Så, vi hörs senare. KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0