Sista dagen på inskolningen

Hade en stor knut i magen när vi körde mot dagis i morse, sista inskolningsdagen.. Milton vinkade och sa hejdå efter ett par minuter och inga tårar där inte - heja Milton!!!
Det hade sedan gått bra hela tiden, bara lite tårar mot slutet, då han var både trött och hungrig - men vad gör väl det? Då kom ju jag och sedan for vi hem, åt och sedan bums upp i bingen =)

Själv tog jag barn- och hus-paus, körde hem till mitt föräldrahem där syster-yster och mamma väntade, frukost i form av tekakor och te (givetvis), massor av mys, skratt, prat och kärlek - underbar stund!
Hem och passade på att byta sängkläder, slängde in en maskin tvätt och lade in ren tvätt.

I eftermiddag blir det stan en vända och ikväll kör vi ett ryck med målning i stallet för oss vuxna, medan Milton sover. Fullt ös hela dagen lång! Gäller att passa på för snart drar allt igång och nästan lika snart åker Marcus iväg till Norrland en vecka.. Usch, helt själv med alla bestyr, känns sådär och ännu jobbigare än förra året :(

Nähä, nu dags att få lite gjort innan mitt Sötsnöre vaknar igen, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0