Måndagslista nr 44

Hej alla fina! Nu är jag äntligen tillbaks ;)
Idag är det ju redan en ny vecka och dags för den där listan som vanligt. Sååå idag är jag lite extra glad över...

...att jag är ledig nu ända fram till helgen!

...att Marcus är ledig med oss imorgon, älskar det!

...att Milton är världens finaste unge. Jag tycker så otroligt, obeskrivligt mycket om honom. Han är den finaste människan jag vet.

...att Milton har en hel vecka kvar av bebisstadiet där vi pusslar med föräldraledighet och jobb. Om en vecka börjar inskolningen, som egentligen ska bli jättespännande. Men än så länge njuter vi av vår hemma-tid. Ett väldigt litet tag till.

...att det snart är höst. Fast det vet jag inte om jag egentligen menar fullt ut. Jag är verkligen ingen sommarmänniska, absolut inte. Men denna sommar har varit lite trist, vädermässigt. Så ett par varma och soliga dagar till, gärna då dagar som vi är lediga, har jag gärna, innan det blir höst på riktigt. Jag älskar hösten, lite sådär krispigt i luften fast ändå behagligt ute-väder. Hästarna mår bättre, det är viktigt för mig.
Ja jo det är ju ett litet tag till, kanske ett par månader innan det faktiskt är höst, men tiden går fort, jättefort!

...den lilla utflykten vi var på idag i en annan fårahage ön den vi har hemma, bilder kommer =)

Nu ska vi hålla kväll, ikväll blir det nog tidigt i säng, vi är trötta här hemma och Milton sover redan sedan en bra stund. Kramar från mig till er, hejdå!


Kommentarer
Sophie - VI 3 MOT VÄRLDEN!

Vad bra att du tycker det :) Jag tyckte det vore synd om vi inte fick koll på varandras länkar. Hoppas att Jenny kan komma igen snart!



Så roligt att se att det är så många just nu som tycks skriva om höstvädret som är på G men alla är positiva över det :) Vädret håller alltid på tapeten! Jag skrev oxå om hösten i min lista :) Kramis

2011-08-09 @ 16:45:45
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Camilla

Ja, det går fort mot höst nu. Ses snart på förskolan! :)

2011-08-09 @ 18:33:20
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0