Måndagslista nr 43

Ny vecka och ny månad, vi hälsar augusti välkommen i hopp om flera kräftskivor och bättre sommar-väder ;)
Idag passar denna bild bra här, hahaha.. Marcus jobbar och jag tycker det är jättetråkigt faktiskt.
Men idag, denna augusti-måndag, är jag extra glad över...

...att jag är en hel del ledig denna vecka tillsammans med fina Milton!

...att vädret verkar ha blivit lite bättre, i alla fall idag då det har varit varmt och skönt och solen har varit framme stora delar av dagen, härligt!

...att Milton blir säkrare och säkrare på att ta sig fram, även om han inte går riktigt än, dessutom märks det så tydligt hur fort han utvecklas nu - han härmar, pratar, förstår oss och gör sig förstådd och det är underbart att se och få ta del av!

...att Marcus är ledig imorgon igen (som alla andra jobbeveckor är han ju för det mesta ledig om tisdagar) =)


Det får bli dagens lista helt enkelt =) Jag jobbar nu två nätter, sedan är jag ledig enda till söndag natt - underbart! Nu tror jag att Milton ska få hoppa i badet. Hoppas ni har en fin måndag, kanske fortfarande semester? KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0