Ledig tisdag...

...men inte har vi direkt tagit vara på denna dag ändå ;) Tre maskiner tvätt har tvättats och diskmaskinen tömts, det är det mest effektiva vi hittat på. Milton har varit ledsen idag vid flera tillfällen. Inte så konstigt, ikväll bröt hög feber ut, stackaren.. Han somnade som en klubbad säl i sängen, hoppas han sover gott ändå.

Igår var vi ju på mini-utflykt med kompisar, Milton, Yda och jag. Kompisarna var min älskade barndomskompis Lina och hennes barn (den stora fina killen sov kvar i bilen, men Max härjade omkring i hagen) och man.
Max är ett år äldre än Milton och blir två år nu i höst (är för övrigt vårt gudbarn och det är vi himla stolta över!) och Lina är ett år äldre än mig. Jag hoppas så att dessa killar (och stora killen Albin också givetvis) alltid kommer ha så fin kontakt som Lina och jag alltid har haft. Vi har så himla roligt ihop, samma intressen och trivs så himla bra tillsammans och det hoppas jag att grabbarna grus också kommer att göra =)

Milton satt i alla fall i vagnen hela tiden. I och med allt får-bajs så ville jag inte ha honom krypandes på marken ;)



Men Max är ju en lite äldre kille och knatade runt och pratade med fåren mest hela tiden, söta unge och SÅ lik sin morbror!



Det gjorde i alla fall Miltons dag det där lite, eftersom det ena fåren kom ända fram till vagnen och slickade på Miltons hand, det är Stort för en bäää-älskare som Milton ;) Vi tackar familjen Svensson för utflykten, mys!!
Nu blir det hund-promenad och sedan sängen ganska tidigt, får se hur natten blir eftersom Milton är sjuk.. Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0