Inskolningssamtal

Idag var jag nere på Miltons dagis (ja ja, förskola ;) ) i förmiddags på inskolningssamtal med den ena av Miltons fina fröken och oj vad jag förtroende för personalen, känns så himla bra!! Ni vet ju, ni som följer bloggen, att jag helst vill vara hemma med Sötsnöret så mycket längre, men det går inte och jag tror egentligen att det är dags för honom att börja nu.
Jag har dessutom bestämt mig för vilken skola jag ska gå. Och det känns faktiskt riktigt bra och jag hoppas det blir bra också =)

På måndag börjar i alla fall inskolningen och det ska bli två roliga veckor med förhoppningsvis mycket lek och bus =) Nu ska jag fixa lite innan min fina Milton vaknar igen. Febern är borta och idag har han varit pigg och glad igen.

Ja ja, nog med babbel ;) Dags att sätta fart, kramar!


Kommentarer
Camilla

Tack kära Fanny, så kul att läsa att du har förtroende för oss :) ska bli så kul att få jobba med din son och hans blivande kompisar :)

2011-08-12 @ 18:41:40
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0