Gräsänka och sjuk

Trist kombination, inte sant? ;)
Älskade Marcus är på fest hos Alexander, eftersom det är festival i stan. Händer ju bara en gång om året. Älskade Milton gick och la sig (nåja, jag lade honom!) vid 20 så efter det har jag och en liten älskad hund bara degat i soffan och inte gjort ett jota.
Snorig är jag och ont i kroppen har jag fortfarande, men lite piggare känner jag mig nog, när jag tänker efter =) Hoppas, hoppas det vänder för Milton och mig nu och att vi kryar på oss lite nu, inför dagisstart för honom och snart skolstart för mig!


Nu ska jag.. nog fortsätta sitta i soffan tror jag. Arbete tar vi i morgon. Kram och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0