Dagisförberedeler

Ja mycket dagis är det nu. Milton blev ledsen idag när vi var där. Tror så här i efterhand att han var trött, men för säkerhets skull fick vi en tid till vårdcentralen i eftermiddags, men öron, hals och allt det där såg bara bra ut, skönt! Efter att han vaknade i eftermiddags så har han inte snorat alls och varit jättepigg. Vi får se hur morgonen blir imorgon, innan vi bestämmer oss om vi far till dagis eller inte.
Nu har vi nog dessutom ordnat allt inför dagisstarten ;) Känner mig skitdum! Borde ha koll på detta, eftersom jag ändå har jobbar några år på dagis, men jag känner mig som värsta nybörjaren på vad man kan tänkas behöva till sin egen småtting, hahaha! Dessa inneskor ska han nu få (förhoppningsvis snart!) gå runt i på dagis, så söta!
Sitter bänkade framför tv'n - det är ju Allsång på Skansen! Jag brukar alltid missa ungefär halva första eftersom jag alltid lägger Milton, men äh, jag får ju se andra halvan ;)
Kram på er, ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0