Alla har vi väl våra smultronställen...

...här är ett av mina. Ofta tar jag med min min Yda runt i trädgården och njuter och andas in lugnet. Här, bakom vår häck, mellan häcken och fårahagen, känner jag ett enormt lugn. Jag vet egentligen inte varför jag trivs just här, men jag älskar det och går här ofta, ofta.
Vackra stolpar in till fårhagen.
Längst ner kan man kika in till hästarna genom en annan häck. Fina hästarna!

 

Milton sover nu för andra gången nu. Han sov först en halvtimme och vaknade sedan och var jätteledsen, men somnade nu om igen.. Undrar om det är tänder (vilket vi alltid "skyller" på när han är såhär ;) Han har vaknat nu två nätter och varit likadan och även när han sovit middag vid ett par tillfällen, vi får väl se vart hän det leder). Nu blir det lite sen frukost för mamman innan han vaknar igen.

Kram på er!



Kommentarer
Hanna Nathell

Åhh.. det där lugnet du skriver om känner jag verkligen igen. Jag har också några favoritplatser där lugnet alltid infinner sig!



Vad mysigt ni verkar bo!! Var i Vanneberga har ni flyttat?



Kram Hanna

2011-08-09 @ 17:49:21
URL: http://hannashistoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0