Uträttat saker

Ja, varför skjuter jag alltid upp saker? Idag har jag tagit tag i lite saker här på hemmaplan, ringt lite samtal, pusslat lite med föräldrapenningen, plockat lite, sorterat papper etc. Skittråkigt, men vad skönt det är efteråt! Ikväll ska jag nog ta tag i pappershögarna i arbetshörnan som viskar mitt namn varje gång jag går förbi och ger mig dåligt samvete ;) I helgen blir det storrensning här hemma, överallt! Ska bli riktigt, riktigt skönt och är mycket välbehövligt. Så skönt också att få möjlighet att göra det innan flytten som bara är en månad bort nu ungefär, galet =)

Jag hade hellre suttit ute i solen, men det får jag unna mig en annan dag och har ju faktiskt unnat mig flera dagar nu med detta härliga väder! Nu kommer snart Syster-Yster hit och sällskapar lite! Så jag ska ta och lyfta från soffan nu =) Ha det fint, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0