Milton kryper!

SÅHÄR såg det ut igår och idag ser det ut SÅHÄR - vår pojke kan verkligen krypa nu, äntligen! Två dagar innan sin 11-månadersdag och allt! Vi är sådana där löjligt stolta föräldrar just nu, hahaha! Finaste Milton vad stor du börjar bli!!

Dagen idag har verkligen varit härlig, även om den inte blev precis som vi tänkt oss från början. Lite shopping till killarna i Kristianstad och där även lunch. Ikväll hade jag och min Armani en så himla härlig ridtur, svalt och skönt och precis lagom varmt. Lugnt och skönt och bara hästlukt och frisk luft i näsan, precis så underbart som det bara kan bli. Jag älskar mina hästar så otroligt mycket =)

Nej nu ska sambo och jag titta på Pippi Långstrump, hahaha.. Vi älskar Astrid Lindgren bägge två. Han blev så avundsjuk på mig när jag tittat Pippi härom dagen så vi fixade Pippi så vi nu kunde titta bägge två ;)

Nej, hoppas allt är bra med er, nu TV! Kramar


Kommentarer
Sara

Åh, så sött. Här ålas det fortfarande, men det går snabbt nu så det gäller att ha koll:=). Hade varit mys o ses snart! Kram till er

2011-04-26 @ 22:41:52
Anonym

Haha, retas ni med honom;) Men han kröp ju rikitgt bra! Vänta du bara, snart kan han gå också, de växer och utvecklas så fort de där små...

2011-04-28 @ 11:49:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0