Kvinnor Kan!

Ja för visst kan vi!! Syrran och jag vi slet i skogen några timmar igår med att lava "bränne". Jag har varit där en en del nu och har ständig träningsvärk, hahaha! Men just denna typ av fuýsisk aktivitet gillar jag - att göra nytta för någon annan och mig själv på samma gång måste väl ändå vara det bästa som finns!

Jag ska nog köra upp en sväng i eftermiddag också. Tror jag, ska i alla fall försöka hinna med att rida en sväng i eftermiddag, förhoppningsvis blir det uppehåll också =)

Fotot tog Mimi igår.

 

Marcus är ledig idag, nice! Vi har redan hunnit städa i ordning lite, diskat och lagat middag och klockan är inte ens lunch än. Var tvungen att laga tidigt så där skulle vara lunch till Milton när han vaknar om en stund och då passade vi på att laga riktigt ordentligt till oss alla på en gång. Milton har ju helt slutat äta "burk-mat" och ratar den i stort sett helt och hållet, möjligen om man blandar ut med potatis eller ris, men nej helst ska det vara hemlagat tycker han =)
Hoppas ni får en härlig dag, kram!


Kommentarer
Camilla

Håller helt med dig om att lasta bränne är så skönt och trevligt, särskilt om man är några stycken. Jag brukar hjälpa mamma och vi har alltid lika kul! :)

2011-04-13 @ 19:21:28
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0