Hej fina tisdag!

Vaknade upp med träningsvärk och värk i nacke som bara den. Inte konstigt efter allt slit igår och de senaste dagarna. Träningsvärken är ändå helt okej, känns ju att man gjort något fysiskt med kroppen. Men den dära nacken alltså, blir tokig ibland! Hade galet ont igår kväll så älskade Marcus masserade den länge och väl =)
Nu känns det dock bättre efter morgonpromenaden med Yda, frukost i magen och en natt med ganska bra sömn gör också sitt till.
Idag är det förhoppningsvis sista rycket med veden och sedan är det klart för i år, skööööönt! Så sedan ska jag unna min nacke lite vila och ta det lite lugnt, kanske behövs ;)
Jag köpte min första inredningstidning på säkert ett helt år härom dagen (innan köptes lite gravid-tidningar och Mamma-tidningar) och det var så roligt att läsa lite, inspireras och nu efter att ha bläddrat igenom den så blev jag sugen på att påskpynta lite och givetvis längtar jag ÄNNU mer efter vårt hus nu ju ;)

Fint väder är det idag igen, love it! Ska bli skönt att spendera eftermiddagen utomhus! Nu ska jag packa Miltons skötväska och göra mig redo, innan han vaknar. Sedan blir det Vinslöv för vår del. Kram, "hörs" kanske ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0