Födelsedagspresenter, del 1

Fick jättefina presenter igår som jag blev mycket glad över!! Av Milton fick jag ju en Marimekko-skål, den blå av dessa två. Har en genomskinlig sedan tidigare =) Kanske ska bli ett nytt samlarobjekt?! Tycker de är så himla fina, både med ett värmeljus i, godis eller något annat trevligt pynt. Och givetvis såhär, helt för sig själva också.




Och så fick jag ju denna vackra bukett tulpaner! Visst är de väl helt ljuvliga? Vet att du läser Marcus (inte min Marcus, utan Marcus som jag fick buketten av), eller ja du brukar göra det i alla fall har jag för mig, jag blev verkligen så himla glad för buketten!!

 

Idag har det verkligen blåst massor! Vi höll oss inne hela förmiddagen, Milton sov lite och jag plockade lite i hemmet. Eftermiddagen spenderades i Vinslöv, först med bensinstopp för min del, attans och så pinsamt.. Skäller alltid på Marcus över att han alltid ska köra långt ner på reserven. Men till mitt försvar får jag väl säga att jag missförstod mätaren lite i nya bilen ;) sedan blev det lite hästar och sådär. Skönt med lite frisk luft. Mig gör det inte så mycket att det blåser, hästarna gick lugnt i hagen, var inte stressade för fem öre och det är en mäktig känsla att vara ute när det blåser ordentligt!

Ikväll har vi ätit gott! Jag gjorde våfflor och till det hade vi gräddfil, rödlök, löjrom och lite räkor - GOTT!! Nu är det snart dags för te (kan snart sluta skriva det i mina inlägg känns det som, hahaha.. Det dricker jag ju alltid!). Ha det så bra och var rädda om er! KRAMAR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0