En hel del läsare...

...har jag som läser bloggen och det är verkligen jätteroligt och gör mig så himla glad!! Träffar ibland folk i min omgivning (inte helt okända utan folk som känner till mig och vice versa och givetvis även människor som känner mig sedan tidigare och/eller nu också) som berättar att de läser min blogg. Det är roligt att höra! Givetvis är det för mig själv jag skriver, speciellt viktigt känns det nu sedan vi fick Milton, eftersom jag skriver in lite om hans utveckling, vad vi hittar på och sådär som jag sedan kan se tillbaka på =)

Dock är det få kommentarer i inläggen ;) Är verkligen roligt att få respons på det jag skriver, även om jag skriver för min egen skull. Folk är ju tydligen intresserade av det jag skriver ändå. Med respons menar jag även de som stöter på mig på stan eller sådär och säger att de läser bloggen, lika mycket som kommentarerna i bloggen.
Är det något Ni saknar i bloggen? Är det svårt att ge respons på mina inlägg? Kanske ska jag slänga in en fråga till Er då och då som ni kan svara på? Är det något speciellt Ni skulle vilja att jag skrev mer om? Ibland tryter ju fantasin och lusten att skriva, och då kan det vara bra att veta vad folk vill läsa om =)

Nu ska jag hålla kväll i soffan med min te-mugg ;) Kramar på er alla, jag är jätteglad att just DU tittar in här och förgyller min dag lite!


Kommentarer
Ann

Jag läser ju också din blogg med jämna mellanrum och vill nog mest säga/skriva en sak; Skriv det du vill skriva, inte vad andra vill läsa, då blir bloggen bäst och det som är du blir synligt, du vet människan bakom orden. Sedan tycker jag det är extra kul att se bilder på lilla barnet och hästarna så klart.

2011-04-05 @ 20:28:58
URL: http://livsbloggen.blogg.se/
Camilla

Jag gillar din blogg precis som den är! Alltid kul när du lägger in bilder! :)

2011-04-06 @ 18:32:56
URL: http://lillafritzson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0