Anna, Växjö, Campus, Mys - hela dagen lång!

Vi har haft en helt underbar dag, Milton, Yda och jag tillsammans med världens, världens, världens bästa Anna upp i Växjö! Anna är ju som sagt student där uppe och lever det dära Campus-student-livet som är långt ifrån där jag är i dagens läge, hahaha! Tänk att två så olika människor som vi, kan vara så lika ändå <3
Och det där studentlivet verkar så himla härligt alltså, så mysigt och framflr allt roligt. Jag kan lätt bli lite smått avundsjuk, även om jag aldrig skulle vilja byta bort det liv jag har idag såklart =)
Under dagen lunchade vi på ett hel mysigt student-ställe (kan man väl kalla det, Anna?) och så skönt att kunna sitta ute och efter det tog vi en promenad runt den ena sjön där uppe - där är så vackert!
Under eftermiddagen satt vi ute länge på en gräsplätt borta vid universitetsområdet, tittade på studenter, åt glass (Milton åt smörgås, hygglig fördelning elller? ;) ) och njöt av det fina vädret och härligt sällskap. Senare tog vi bilen ner till centrum och gick och strosade i affärer, mysigt värre!




Nu är vi hemma igen och snart är det sängen som kallar. Ja för Miltons del är det redan sängen, men han vaknade nyss och var så ledsen så nu sitter han och halvsover i pappas knä intill mig. Funderar på en tripp till vårdcentralen imorgon, tycker inte att han är riktigt som han brukar om kvällar och nätter framför allt och så ibland även på dagarna blir han sådär ledsen. Ja, en tur till vårdcentralen får det nog bli innan påskledigheterna infaller på riktigt för många.
Hoppas ni mår bra, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0